Friday, July 31, 2009

"SETEM"


salam...

"setem".... filem arahan Khabir Bahtia... yang telah pun di tayangkan di pawagam semlm... =)

aku dah pun tgk semlm.. kat mines.. dgn member aku, fuad... =) ekceli.. aku x tau pun "setem" ni kuar semlm... bile pgi2 tu tgk paper.. baru tau.. ape lagi.. aku ajak lah member aku gi tgk... =) citer "setem" ni mmg best.. kelakar dah tentu lah.. tgk jer lah pelakon2 nyer... lg 1 dlm filem ni, smua kaum ada... melayu, cina, india... malah trdpt byk mesej dlm filem nieh.. =) mesej2 yag disampaikan tu scara spontan... tapi kite masih lg buleh perasan... =) mmg enjoy lah tgk filem nieh... x rugi lah kalu pi tgk... caye lah... eheheh...

Dengan sekeping SETEM jer.. tpi ia cukup berharga dan amat bernilai... ramai yg mahu memiliki nya... ape ade pada SETEM? nak tau...? jgn lupe tgk eh... =)

Info filem:

Pengarah: Kabir Bhatia

Penulis skrip: Kabir & Mira Mustaffa

Pelakon: Afdlin Shauki, Rashidi Ishak, Vanidah Imran, Indi Nadarajah, Que Haidar, Sathia, Harun Salim Bachik,
Bront Palarae, Isma Yusof

Genre: Komedi/Aksi

Penerbit: Tayangan Unggul Sdn Bhd

Bajet: RM1.8 juta

Lokasi: Lembah Klang dan Melaka

Tempoh penggambaran: 40 hari

Di Tayang: 30 Julai 2009

http://www.setemmovie.com

No comments: