Wednesday, July 01, 2009

hapi beday riz angels dan bowling challenge...!!

salam... halluuu...!!! =) hmmm.... kali ni aku nk stori psl sambutan 1st anniverssary riz angels dan bowling challenge anjuran riz angels... event yg pertama utk thn ini... lokasi nya di IOI Mall, Puchong... Ampang Superbowl... pada 28 jun 09 (ahad) jam 2.00 pm...

alhamdulillah.. ramai angels yg dtg... dan kwn2 sperjuangan... wahh!!! ahaahah.... ramai angels yg dr johor, penang, ipoh... perghh.. x cukup mulut nk menyapa dan berborak2 sakan... maaf lah yer.. len kali kite leh duk 2 3 meja.. borak smpi pagi... wakakak... tksih jugak pada yg dtg utk event nie... =) harap nye jgn serik join lagik kan.. heheeh...

kisahnye... aku dtg kali ni bawa gangstazzz.. (bak kate angah ler) hahahakkk... along, abg long dan anak2 buah aku pun join sekali... =) so, tepat jam 12.30 aku dah ready dgn 2 bakul besor nasik lemak yg di tempah khas utk menambah menu pd petang tu nnti... (mak aku yg buat) hihihihi... dan terus shoot ke kedai kek Yomie Bake... utk amik cup kek yg siap di tempah.. aku tlg amik jer.. muahahaha.... ade 3 kotak besar.. penuh boot aku.. wakaka.. mcm nak berniaga lak.. cup kek ni di tempah dari mkcik riz... aunty yom.. =)

dah selesai tugas aku tu... aku pun terus bergerak perlahan dan tenang tuk ke IOI Mall... eheheh... kul 1.15 dah smpi... angkut2 barang2 smua.. dan tlg ape2 yg sepatutnye dlm bilik 'khas' urusetia riz angels... muahahah... packing2 door gift smua... then dlm jam 2pm bermula sesi register... gedebak gedebuk... kul 3 lbih... baru start maen boling... ahahakks... teruja nieh... aku 1 team dgn abg azrizal dan frizz... lane seblah aku lak.. nisa, ikibee dan uncle din (kwn nisa) muahaha... aku lane 5 dan lane aku yg fes sekali.. ala2.. ketua lane lah nie.. wakakak... :p

bile game dah mula... riuh nye x leh ckp lah... lantai boling tu.. gegar2.... mauahaha... dgan sorak2 lagik.. jerit2.. larik2... gelak2... bising dan bingit.. tapi aku hepi sgt2... aku enjoy tahap gorgon lah... hahahaah... ade karoke lagik... kak amy aka kwn riz start nyanyi dulu.. so, halwa tinga ni.. ade lah dgr lagu2... jerit pekik angels smua... mmg havov dan hapening lah... rugi sape yg x join nie.. eheheheh.... selesai 3 games... sesi tuk mkn2 lak... tapi di sebabkan mslh teknikal pd lane aku... team aku yg last sekali hbs maen... muahahaha... lambat seh... org len dh hbs main.. aku dok ade lagik... ekekekek... smbil2 mkn... riz nyanyi lagu... byk gak lah.. x sempat nk kire... ade gak angels yg berduet dgn riz.... smua angels hepi lah ptg tu... senyum lebor jer... kan.. heheh... diteruskan dgn penyampaian hadiah pd yg menang dan lucky draw... =).. alhamdulillah... event ni selesai dgn jaya nye... spt yg di rancang... :)

No comments: