Wednesday, July 01, 2009

aahhh.. lega..!!

salam.. hye... =) ahh.. lega.. sbb? yerrr... sbbnye.. semlm (30/6) aku dah selesai menjalani temuduga di LHDNM.... lega la rase hati nie.. kalu tak.. x senang hati, gundah gulana jadinye... ahahakkss.. maklumlah... fes time aku temuduga kat gomen nieh.. ngeh2...

dan minggu lps gak.. mmg hr yg bz buat aku.. dgn sebutharga dan tender yg berlambak2 dan macm2 keje lagi lah.. huh... isnin aku masih keje lagi.. esok nye.. selasa baru cuti.. sbb nk temuduga tu... ahahkkss.. isnin tu pulak mmg bz tahap gorgon.. x leh relex2 langsung.. maklumlah esok nk ngadap temuduga kan... wakakak...

kisah temuduga aku lak... pagi2 bute aku dh bangun... siap2... tepat jam 6.30 pgi aku dah gerak ke Jln Duta.... takut lambat lak kan.. sharp 7.10 dah smpi sane.. ahaha... kul 8 kene ade sane.. utk reg... kedebak kedebuk... cari parking sume... dan smpi lah turn aku di panggil.. aku group yg 1st utk di temuguda... wahhh..!!! xcited dan seram sejuk smua rase... wakakaak... alhamdulillah.. akhirnye.. aku berjaya melepasinya... pkl 10 aku masuk bilik tu... dan mcm2 gak lah.. aku 'goreng' kat dlm tu.. ahahaahah... =)

hr nie.. aku rase lapang sgt2... sbb mslh melanda (hr temuduga) dah lepas... ahahha...

No comments: