Monday, April 06, 2009

TAG.... dr equeen...

hu3... dah sekian lame nye aku x hapdet blog nieh.. hurmm.. disbbkan gangguan 'jiwa' yg melanda menghalang utk aku melaksanakan ia. oleh itu, minggu ini (monday mood) agak ok sket.. up 20% lahh... dan dgn rase tanggungjawab... eheehe... aku nk jwb TAG yg dah diberikan oleh equeen nieh... hu3..

1.Bekas kekasih saya adalah :

memandangkan blog saya nie.. akan dibace oleh seantero malaya... oleh itu saya rase 'biarlah rahsia'... tkut ade yg mkn hati lak.. wakakaak...

2.Saya sedang mendengar :

lagu dr Farahwahida @ ERA radio...

3.Mungkin saya patut

kuruskan lagi badan ini... supaya nmpk lebih menarik, tertarik...:p wlaupun xde org yg nk tarik saya... ekekekeee...

4.Saya suka :

di sayangi....bace novel....org belanja mkn, shopping....tiap2 bulan naik gaji... ngeehhhh... kete BMW (bkn tiru RIZ tau...) hihihikssss

5.Sahabat-sahabat baik saya :

hurmm... agak susah nk dihuraikan... bg saya utk 'mendapat sahabat baik' mestilah yg akan menjadi pendengar setia, penasihat setia bila kite ada mslh... perlu jujur, ikhlas dan amanah. 'kepercayaan' tu amat penting... jd? motifnye? heheheh... "saya x dpt nk senaraikan sahabat baik itu" :p tu jer.. wakakaak...

6.Saya tak paham :

kenapa abg rosyam nor x mau amik saye berlakon... hu3... sedangkan saye ni 'cazen' die tau! huk3...

7.Saya kehilangan :

xde ape yg hilang pun... smua ade lagik... :)

8.Ramai yang berkata :

saya ni comel...ahahahah.... klu bercakap xreti nk fullstop.... peramah sgt... emosional (x reti nk kawal lnsung.. hu3).... degil... sensitip... mata hitam saya cantiks... wakakaka... (leks ek.. jgn jeles lak) hu3

9.Makna nama saya :

hurmm.. nnti balik umah saya tnye abah eh... ngeehhhh...

10.Cinta itu adalah:

LOVE =)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

skang ni saya kat opis... so, yg saya nmpk adalah.. despatch saya enak dibuai mimpi di sofa yg bos beli 5 bln lepas... hahahah

12.Saya akan cuba :

buat yg terbaik dan terbest pada konsert ke 5 nnti.. nntikan 'transformasi' dr saya... !!! =)

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

sgt lama... smpai bila-bila....

14.Telefon bimbit saya :

sony ericson... kaler gold... slide... beli gune duet sndiri...
motorola... kaler hitam... flip... abah belikan...

15.Bila saya terjaga dari tidur :

selalunya saya akan "dijagakan" oleh mak... jarang "terjaga" sendiri... hahaha... (fhm tak?) :p ---> dialog mak : dihaaaaaaaaa..! bangunnnnn..!

16.Saya paling meluat apabila :

org yg mengada2 x hengat... tergedik2 tanpa had laju yg di tetapkan.. huh.. saket mate tgk.. wlupun x mau tgk.. tpi dah ade depan mate... dah x smpat nk bawa mate ni ke tmpat lain... huh..

17.Pesta/Parti adalah :

PARTI lah.. beday PARTI... PARTI PAS... PARTI pembangkang... PARTI UMNO... PARTI (pati) sirap.... hahahah... lgi? to be continue.....

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

ape eh...? hurmm... jarang jmpe haiwan yg comel nieh... selalu jumpe dgn 'org' yg comel jer.. :p

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

byk sgt peringkat umur yg menyeronokan.. klu nk stori hbes 27 page nntik... haaa mcm ner? ngeehh... =)

20.Hari ini :

ISNIN... 6.4.09

21.Malam ini saya akan :

tgk citer "julia juli" minggu nieh episod akhir.. =) hbes citer tu.. baru gi kuar gn along jap... nk ikut? x bulehh... :p

22.Esok pula saya akan :

pagi2 pi brniaga dulu.. kul 8 siap2 nk pi keje.. ptg blik keje... mlm nk kuar lg pi NSK kedai borong nk pi beli telur... =) (utk nasi lemak n kueh lerr.. pe lagi) eheeheh...

23.Saya betul2 inginkan :

KURUS! target masih x tercapai lagi.. hu3..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

malasnye nk 'mekap' hr nie.. hu3.. tapelah.. mcm ni pun comel jgk.. =)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

pusat membeli-belah... lg best klu ade org yg sudi belanja ape saje yg saya maukan... best! =)

26.Makanan Barat atau Jepun :

barat? hurmm.. mkn tu mkn la.. tp x semua jenis mknan barat la... nnti badan jadi berat... wakakaka..! (mknan jepun lgi x leh masuk langsung!)

27.Bilik yang terang atau gelap :

bilik ape nieh? hu3.. byk bilik tu beb! hahahah ---> bilik tido (gelap), bilik air (terang) =) bilik ape lagi..... heheheh

28.Makanan segera adalah :

instant food... =)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?


"maaf yer encik, bos belum masuk pejabat lagi" ok. terima kasih.

30.Siapa yang anda nak Tag?

memandangkan saya mengambil mase yg buleh tahan la jgak lamenye utk menyelesaikan "kes" di atas... dgn ini... saya dgn baik hatinye.. x mau mengTAG sesapa pun.. BUT... sekiranya kamu2 yg bace blog ini.. RAJIN nk jwb TAG ini.. silaaaaaakan.. :)

*** plsss la weiii... TAG pun TAG jugak.. tp jgn arr bg soklan yg menjela2 mcm nie... kecut sebelah dah otak aku nieh tau! huh...

.SELESAI.

2 comments:

eQueen said...

fuhh..... seronok taw kak luv dgar apa org ckp.... soalan2 tu blh bermaksud apa shj... tu yg seronok tgk org berfikir ape yg nk dijawab... anyway.... thank you.. thank you sbb jwb tag tu... heheheee..... hv a nice day... ;)

p/s:cerita psl nc lemak, dh lame tnggu nk merasa nc lemak akk nie.. =(

love_anis said...

ha'ah.. yer lah sonok nyer... eehehe... berlambak soklan tuh.. huh..senget dah pala nieh.. :p

pe2 pun.. welkam.. TAG akk.. eheh..
nc lemak? heheh... x tau la bile leh rase.. wakakaak...