Wednesday, April 15, 2009

syiokkkk nyew gi genting..!

salam... hye..hye...! :) waahhh.. tgk tajuk pun tau kan.. ape stori kali nieh.. :) errmm.. ok, alkisah yg terjadi... ahad kelmarin aku pegi genting nk tgk 'live' ABPBH 2008.. bersama2 riz angels... :) utk menyokong RIZ..! tapelah.. wlupun x menang tp dah masuk top 5 pun alhamdulillah.. :)

cabaran dan dugaan utk pegi ke genting mmg x dpt nak di luahkan lah... 'adventure' gilerrr... hahahah... tapi ttp 'seronok' dan akn menjadi kenangan terindah... :) bermula episod dr nak bertolak dr kl sentral hinggalah nak balik semula ke kl pada hari isninnyer.. mmg mcm2 hal yg terjadi... :) wlupun begitu... wahh skema ayat.. hahaha.. rase keseronokan, kegembiraan, kepenatan, kekecewaan, kegilaan... ttp terpahat dlm ingatan... :) (aku dan kwn2 ku pi sane naik bas yer..heheh)
ape2 pun... aku dan kwn2 semua dpt relez tensen... sempat lah masuk taman tema (outdoor) utk menghepikan diri... rugi arr kalu dah smpi sane x main kan? hehehe... mcm2 aksi dan penuh gaya dramatik kami buat sbg kenangan... so, nntikan jer lah gmbr2 yg ceria dr aku dan kwn2.. cehh!! hikhikhik... enjoy dah puas..! x hengat.... bile balik tu.. mmg melepek gilerr2 lah.. LETEHHHH...!!! hu3...

p/s : no pics with RIZ okey..!