Monday, April 20, 2009

kesedihan...

errmmm.. kesedihan melanda diri ini.. hu3... ader 2 kesedihan di sini.. wlupun x lah kritikal sgt.. but terasa lah jugak... :( kesedihan ini juga telah di campur dgn perasaan x puas hati.. terkilan...

kesedihan pertama :
mmg aku terkejut sgt2.. bile amylea yg kuar mlm tu.. aku suspect aweera @ nine yg akn kuar... waaaa..!!! x puas hati lah jugak... n klu tgk muke amylea mmg lahh.. kesian sgt2.. die pun x sangka gaknye akn kuar mlm tu... muke die yg 'cuak' dan 'terkezuttt' yg amat sgt.. hu3.. sian.. sian... air muke die terlalu menmpkkan die down sgt2... aku dpt rse.. dan pasti korang pun dpt rase dan nmpk kan... ? aku rase amat sedih.. hu3...

kesedihan kedua :
waaaaaa....!!! part nie aku lbh skit ek sedihhh nyerr...hu3.... aku mmg x puas hati dan kali ni qhaud jadi mangsa undian... (aku undi tau die mlm tu!) mmg ramai yg ckp.. mebe qhaud akn kuar minggu ni.. tp x tau jgk.. ye lah af nie selalu mengejutkan.. brgntung pd undian jugak.. ner lah tau.. kot rezeki die kan.. tp mmg mlm tu qhaud perform bestt dan aku suke... berbanding YAZID... dah byk minggu aku tgk die perform x bestt.. tp undian ttp naik jugak... hmmm... wlupun ramai yg ckp.. qhaud mcm ala2 mawi.. x kisah la.. aku ttp x puas hati die kuar.. sepatutnye.. YAZID yg kuar... dah keras kekung jerr.. x ade perasaan langsung.. hu3.. aku x suke! xsuke! xsuke!... klu tgk si yazid tu perform..xde perasaan langsung aku tgk.... keras tegak mcm tu jer.. muke poyo lak tu.. eeeee.. gerammmm!!!! (huh.. sabar..sabar...) x perlah.. nk buat mcm ner.. sekurang2nya.. qhaud kuar mlm tu bermaruah.. sbb die perform bagus arr mlm tu... :) aku doakan yg terbaik utk qhaud... =)

~* aku bukan fanatik qhaud ok! but aku x puas hati sbb die kuar mlm tuh... sungguh..!! hu3.. sbb lg 1 aku meluat tgk YAZID!

~** thanks joe lee.. gmbr qhaud aku hamek dr beliau..! :)

No comments: