Wednesday, April 08, 2009

lagu tugasan konsert ke 5 AF7

errmmm... nieh list lagu tugasan pelajar2 utk minggu nieh... konsert 5.. kite tgk lah mcm ner gayanye mereka ini perform nnti... tgk pd list lagu mmg 'gempak' sbb antara lagu2 ni semua tgh top.. dan masih segar di halua telinga kite... lagu duet.. mgkin ade 'kejutan' sape tau.. AF sinonim dgn drama n kejutan... heheeh... (mcm lambat kan aku tepek list nieh.. wakakaka.... x kisah lah.. suke hati lah kan.. heheh)

PELAJAR LELAKI :
AKIM – Jika Kau Tiada (Yusry/ Erra Fazira)
QHAUD – Di Bius Cinta (Yusry/ Melly Goeslow)
HAFIZ – Terlanjur Cinta ( Rossa/ Pasha/ Ungu)
ARIL – Aku Dan Dirimu (Ari Lasso/ Bunga Cinta Lestari)
YAZID – Terharu (Jamal Abdillah/ Mawi)
SIDI - Cinta Yang Sempurna (6ixth Sense/ Tirta Feat. Noe Letto)

PELAJAR WANITA :
CLAUDIA – Kau Muzik Di Hatiku (Jaclyn Victor/ Vincent Chong)
ISMA – Kau Mawarku (Datuk Siti Nurhaliza/ 2 By 2)
AISHAH – Dua Hati Jadi Satu (Dafi/ Gita Gutawa)

LAGU BONUS - Lucky (Jason Mraz/ Colbie Caillat)

3 buah lagu mmg feveret aku.. dan amat aku tunggu... lagu ni best... aku sukeee.. hihihi... yg lain2 tu.. biasa2 je... hakikatnye lagu2 ni dah selalu dgr.. but 'kau mawarku' mcm ade sesuatu pulak.. sbb lagu ini diberikan pada isma... heheheh.. di sbbkan sore die pun ade ala2 siti nurhaliza kan.. then duet lak dgn hubby die.. zul 2by2... jeng..jeng...jeng... mgkn kah ade kejutan mlm nnti? hikhikhikss... 'terharu' susah gak lagu ni.. tapi mmg sesuai je dgn yazid.. keras dan rock.. hahahah... utk pelajar pompuan, semua lagu tu sesuai sgt... kene lah dgn sore mereka.. mcm senang je tgk.. eheheh... nak sgt tgk akim mlm nnti.. sbbnye.. nk tgk die menari.. wakakaak.. sure kelakar nnti... nak lak lagu tu.. rancak.. huhh.. dah dpt bayangkan mcm ne nnti... kehkehekeh... (opss! jgn mara eh fans akim!) :p

~** insyaAllah... konsert 5 nieh aku tgk live (dpn tv, hr sabtu laaa)... heheheh.. sbb konsert 4 tu tgk ulangan jerk.. ngeehhh... :p

No comments: