Monday, February 23, 2009

YEEEYYY!!! WANA JORE

yeeeeyyy!!! yahuuuu... WANA peserta finalis MYSTARZ LG 2 telah di nobatkan JORE mlm tadi... yes..yes... suke nyerr.. WANA menang... heheheh... mmg aku suke die perform tiap minggu pung... hehehe..

ekceli.. aku tak tgk pun MYSTARZ LG 2 ni.. FINAL lah.. bcoz aku mase nieh tgh dok tgk teater PUTERI GUNUNG LEDANG III... hu3.. MANTAP!!! PGL III nieh.. nak lak aku dok row depan sekali, dkt gn stage.. mmg nmpk jelas sesangat lah... okestra tu pun.. mmg clear.. ape yg dorang picit, tekan, ketuk smua aku nmpk.. even not2 muzik tu pun aku nmpk hahahah...

okeys.. berbalik pd wana lak... mak abah aku tgk dan mengikut pd laporan mereka.. hehehe.. wana nyanyi bestt gilerrr.. nak lak lagu duet dgn jamal tuh.. perrghhhh!!! mantap beb... (aku leh bayang kan jer.. lum sempat nk tgk ulangan) :(

so, CONGRATS to WANA... yeeeeyyyhhhh!!!!

No comments: