Tuesday, February 24, 2009

PGL D' MUSICAL III

hai... :) pada ahad lps (22hb) aku gi tgk PGL d' Musical 3 bersama2 riz angels. hari tu adalah hari terakhir tayangan utk teater nie.. stlah di tambah 1 hari lagi... :) alhamdulillah.. akhirnye dpat jugak tgk... :) mmg teruja lah sgt bile dah smpi sane..

nk ikutkan aku smpi awal tapi nk isi perut dulu.. di sbbkan 3 jam akan dok dlm tu kan.. so, gi lah mkn dulu kat mc'd jln pahang tu bersama ina :) kul 6 dah smpi.. hahaha.. xcited lah kan.. :p kul 7 baru aku gerak ke IB... smpi sane smua dah dtg... dah we all berlonggok dan mengelilingi IB itu dan bergmbr2 uat kenangan... :)

seat aku mmg depan sekali.. mmg aku nmpk dekat dn jelas sesangat.. heheh.. malah aku leh nmpk pemuzik tu uat ape... segala2 nya lah.. wakakaka... mmg SERONOK, PUAS, TERUJA tgk PGL d' Musical nieh.. huhh.. x dpt nk ckp lah mcm ner.. gah sgt.. dgn barisan pelakon yg mantap2 dan sore mereka mmg merdu... :)


sessi utk sign.. wlupun aku tak pi.. aku tukang cbuk.. nk amik gmbr mereka laah.. huh3

dah selesai sessi sign2 tu.. last sekali.. dorang diri atas kerusi.. then leh la time ni amik gmbr dorang... :)

habesss... SUPERB!!! meriah sgt mase tuh.. dgn sorakn dan tepukan gemuruh.. waahh!!!


tgk tu.. roslan aziz tgh dok usha2 ahli2 muzik nyerr.. hihihihi

posing di poster besar... waahh!!!

tak sah klu x amik gmbr.. hahahah... WAJIB...!!!

baju formal.. posing pun skema jerk.. uuhhh.. :p (bak kate liea.. mcm ngah uat lawatan) wakakaka

aku & ina


~*** thanks pda yg join dan sape2 yg rase patut jawab lah.. yg terlibat pd hari kejadian ini... :)

No comments: