Tuesday, December 02, 2008

hari sAbTu yag meleTIHkan.. tapI Aku HEPI!!!

~~*mmmm... 3 hari dah blog ni tak berusik.... huhh... tak sempat nak update pun... okeys... nak stori sikit psl xtvt hujung minggu aku kali nieh..!!!

~~*mmg sabtu yg memenatkan... tapi HEPI GILER :) kalau nk ikutkan sabtu lps ade futsal anjuran LOOK. Riz Angels ade gabung team dgn DAVOM.. niat di hati mmg nak pegi tapi tak kesampaian al kerana aku keje sabtu tu lupe lak minggu ke 5... huhh.. x dpt aku pi tgk @ bgi support kat dorang sume... :) nk ikutkan pd plan we all (angah, tun, friz'z) lps main futsal nak gi sg. wang tgk riz perform psl hari AIDS nie.. then nk tgk wayang ANTOO FIGHTER!!! :) :) tp di sebabkan futsal x dpt tgk.. aku ttp hadirkan diri utk bertemu riz di sg. wang tu...

~~*al kisah aku nk gi dgn friz'z jer.. tpi dah keje kan.. kene gi sorang2... aku pun gagahkan diri naik komuter dr kjg (abah hntr kt stesen) "mood" baik hr ni.. tu psl dpt 'pelepasan' hahahaha... naik smpi lah Kl Sentral... then naik monorail gi Jln Bkt Bintang jmpe kwn2 ku di sg. wang spt yg dah di janjikan.. tpi malang sungguh nasib ku.. monorail stuck pulak.. x mau amik org... delay 1 jam 1/2.. gilerrr aku nk tunggu.. terlepas riz aku nnti.. waaa!!! cam ner nieh ek.. dah ler aku tak nah terconggok kat KL tu sowang2... mmm.. nak tak nak.. aku naik teksi bersama2 org2 yg baru aku kenal.. kite org 'tong2' duit tambang.. coz nak pg tempat yg sama... save duit aku... :)

~~*jem giler beb... besa lah KL kalo sabtu sure mcm sardin.. arrgghhh!! tensenn aku.. tpi angah roger2 kat aku.. riz lum perform g... mebe riz tunggu aku kot... ekekekek... setelah lame nye dlm teksi.. smpai juga aku kat sg. wang... smpi2 je... riz baru je nak naik stage.. mmg dah rezeki aku nk jmpe riz kan... :) :) spt biasalah... riz angels mesti depan stage... bagi suport giler2 kat riz.. skang ni show sape? hahahah.. riz nyanyi lagu seribu impian... pastu lagu hanya sandiwara, lagu wajib riz lah kan.. :) mmm.. spt biasa... riz turun dr stage dn cari mangsa utk nyanyi same2 dgn dia... hehehe target die aku dan tun.. ape lagi nyanyi jer lah.. w/pun sore hampeh mase tu... huhhh... (hilang penat lelah aku bila jmpe riz) :) :) then tiba lak masenye.. pemilihan 5 orang kene naik stage pilihan riz utk di tanyekan soalan pd riz... hahahahah.. lawak tul time nieh.. aku kene tarik dek riz.. huhh.. nak tak nak kene naik gak.. aku kakukan badan aku nieh.. riz tarik sekuat hati die.. wakakaka... angah, friz'z dan ekin pun kene tarik gak.. dan sowang lagi mamat hensem nie berry name eh.. hikhikhik... sessi soklan tu.. biasa2 jer.. ekceli x tau nk tnye ape.. coz dah sure aku tau sume psl riz.. arrghhhh!!!


~~*orite.. dah hbs citer psl riz kat sg. wang aku nk citer lak lagik... huhhh pnjang lak kali nieh ek.. hahahah... pas hbs sessi bergmbr sume... jmpe dgn angels yg tak nah jmpe.. pegi lepak2 jap minum2 kat mc'd.... dan bergerak ke PAVILLION nak tgk wayang ler.. pe lagik... aku, angah dan tun tgk ANTOO FIGHTER... :) beshhh lawak giler.. tapi aku suke lah... tknologi yg die gune.. mcm aku tgh main PS1 lak.. heheh.. Drakulat!!! wakakakak.... mmg lawak beshh.. citer die.. mmm.. start movie tu... 7.25pm... hbs 9.30pm :) friz'z, ekin dan ika (kwn ekin) tgk Quarantine.. berpecah lah kite orng.. tpi balik same2 lah.. hehehe...



b4 movie start, makan2 dulu... sempat lagik tu posing dlm panggung... wakakaka.. giler glamer tul... :p hbs tgk wayang.. posing lagik... waaahh!!! :p

No comments: