Tuesday, December 02, 2008

hArI AhAd - PeGi rAub, PaHaNG

~~* hari ahad lps kelmarin ler kan.. hikhikhik aku n family gi Raub, Pahang. Kak amy kawin anak Ayah Tengku Perang :) mmmm.. dah lame sungguh aku nak pi raub nie.. liyana dan along nora (sepupu) aku lame ajak gi sane.. gi umah dorang tpi tak pi2 jgk.. igt raye hari tu nak pi.. tp x jd jgk.. huhh... tapi rezeki dpt pi jgk.. time kak amy kawin :) mmg plan.. kalau kak amy kawin angah aku yg JB tu pun nk balik.. sbb lame dah dorang tak wat kenduri kawin nie..

~~* pg ahad tu mak aku ttp niaga juga... yer lah.. nak pi pun dlm pkl 10 kan.. sempat lagik lahh... pegi raub 2 kete jer.. 1 avanza dan 1 wira... :) gerak pkl 10 smpi sane 12.30 rasenye.. huhhh terasa jauhnye... dah lame betul x dtg sini.. arghhh.. penat dok dlm kete...

~~* mmm... pasangan pengantin hari tu mmg same cantiks same padan... hehehe.. kak amy dgn baju rona merah makngah nyer.. yg di tempah khas utk majlis bersejarah ini.. vogue sgt... :) pelamin yg besar dan tersergam indah.. mmg klass... x mau lepaskan peluang bergambr dgn pengantin... :)

~~* al kisah... nak stori sikit... di hari bahgia kak amy tu.. dptlah aku jmpe riz... heheheh jmpe lagik.. yahuuu!!! mmg dah tau die dtg pun... so, aku mmg tunggu die la kan... dlm pd tu doa2 juga abah aku ni maintain nak lepak2 kan.. takut dia rimas nak balik kang.. haru!!! rezeki jgk nak jmpe riz... hepi lagik... waa... hepi semlm tak hilang lagik..dtg lak hepi lagi sekali... uiiskkk.. bape byk hepi nieh.. wakakakak.... syiokkk giler..!!! :) :)


~~* ptg tu.. jgn kate aku je yg nak amik gmbr dgn riz... mmm... termasuk lah sedara mara sepupu sepapat anak buah2an dan family aku pun gak ler... heheheh... tp x yah ler aku tepek sini.... cukup ler.. aku jer yg inteprem kan... :) hmmm.. lps blk dr umah kak amy ni.. aku n family gi umah sepupu lak.. x jauh pun dr umah kak amy ni.. jln kaki pun bolehhh... :) singgah jap umah liyana dan umah lg sowang sepupu aku (along nora) :) gedebak gedebuk.. jam pun dah kul 6 lbh.. ape lagik.. nak gerak balik ler... hihihi dlm pkl 8 mlm sampi umah.. arrghhh!!! letih beb... 2 hari turut2 kuar jln2... tapi SYIOK GILER...!! coz dpt jmpe RIZ 2 hari turut2... wakakak...



RIZ nyanyi lagu Biarlah Bulan Bicara... beshh wooo!!! sore riz... sume pun sedia mklum kan.. ekekeek... ****Cinta Riz****

No comments: