Friday, December 26, 2008

habiskan cuti krismas di mana...?

hye..hye... mmmm... org sibuk smbut raya krismes... aku pun nak gak.. kan.. heheh tapi x lah sambut cara dorang tu... aku ade lah agenda dan program aku lak.. hihihi

okeys, memandangkan smlm cuti kan..so, shawalfc ade wat tournement boling kt Summit USJ, Subang.. riz angels ade hntr 2 team... jd aku menyibuk kan diri utk bg support... :)

smpi sane dlm pkl 11.30 pg.. dorang pun baru lagi start main.. team riz angels spt biasa akn bersama2 sehati sejiwa memakai baju kaler kuning di raja... hehehe... stlh penat memberi support tnpa henti... aku, angah, tun dan farisha gi mkn dulu..(mc'd) laporr.. x smpat b/fest siutt... huhhhh... after tu, join dorang blik.. bg support... hehehe...

lbh kurang 1.30 dorang dah hbs main... dan aku pun gerak nk gi tgk wayang.. HISTERIA... yg join tgk wayang ni 6 org jer.. angah, tun, friz'z, awien, farisha n aku... :) hbs tgk wayang pkl 3 lbh... huhh.. terkejut terkujat aku tgk citer nieh.. huhh.. smpikan nk mnta angah balikkkk!!! wkaakakaka....

lps tu.. pg balik masuk boling tgk2 kalau team riz angels dah blik ke lum kan... tpi sib baik dorang msh ade lg.. baru hbs kemas.. dan selesai penyampaian hadiah... yeeyyyy!!! team riz angels dapt no. 6 dan no. 25.. heheh.. congrats!!! :) pas 2, dorang ajk gi mkn lg.. huhh... folo jer lah.. w/pun perut msh kenyang kan.. dorang decide gi mkn kat pizza shaykes... sonok mkn2 secara berjemaah nieh... hehheh... mcm2 adegan yg terjadi... (nntilah gmbr2 dan aksi2 yg terlebih tu aku tepek kendian ek :))

hmmm... mcm2 kan xtvt aku hr ni.. heheh.. cop2.. ade lagi ni.. x hbs lg tau... pas mkn2... liea ajk gi karoks plak.. huhh.. rase hati tu mcm nak.. ye arr lame dah tak menyumbangkan sore ni.. hahahah.. so, pakat ramai2 gi kat e-box.. sri petaling carefour tu... :) yg join ke karoks ni 10 org... kite org masuk pkl 7.15 hbs 10.30... fuhhh... syiokkk giler beb... dah tahap gaban... masing2 berbakat besar... :) tak caya? terpulang lah... heheheh

hmmm... dah lps penat lelah.. melalak bagai... kami pun pulanglah ke pangkal jln... heheh... so, pd uaols sume.. nnti kite set mase lagi.. jumpe lagik.. karoks lagi... makn2 lagik... kannn...kan... hhehehehe....

ok.. dah hbs!!! :p

No comments: