Tuesday, December 30, 2008

membosankann...huhh

Minggu lepas dan minggu ni mmg byk cuti… berselang2 dgn hr kerja… 1 hari cuti.. pastu keje balik.. cuti lagi… kerja balik… huhh.. bosaannnyerrr..!!

Cuti 3 hari baru2 ni.. mmg membosankan aku… x tau nk buat ape.. sabtu mmg turn aku cuti sambung lak smpi ke hari Isnin sbb cuti Awal Muharam 1430 Hijrah… alhamdulillah… :) semoga perhijrahan kita akan diberkati olehNya… amin… penghijrahan ke arah kebaikan dan meninggalkan perkara yang buruk… penghijrahan satu pengorbanan..

mmm… hr ni dan mule kerja balik.. yeeeyyy!!! Sonok sgt… hahahah.. pelik kan.. org sibuk nk cuti :p ye arr… kat umah x buat ape pun laa.. ank2 buah suma x ader…tggal lah aku dok ber 3 dgn mak abah… waaa… mereng kejap aku… :p member2 sume nye cuti pangjang… hmmm… ni khamis ni cuti lagi.. New Year lak.. alahaii.. ape lah aku nk buat nie….. huhuhh… hope ade lah sape2 yg sudi plan something yg menghepikan aku… time2 cuti nieh.. ek.. hahahah

oklah.. ni je lah kot.. :p

No comments: