Wednesday, January 28, 2009

ribuan manusia di sg.gabai

Date : 26 Feb 2009
Hari : Isnin
Waktu : 10.40 pg
Lokasi : Sg. Gabai, H/Lgt
subhanaallah.... mmg x dpt nk di bayangkan.. bagaimana ramainye umat manusia sekian alam.. di lokasi kejadian pd hr tu... huhh... mmg x enjoy sgt pun... mandi pun x puas... wlupun aku mandi kan.. ribuan manusia membanjiri sg gabai pd hr tu.. mebe PH kan.. so, amik chance bawa family gi mandi manda.. kalau aku tau rmi mcm ni.. aku gi hr ahad (smlm)... tpi smlm hr cuti jugak kan.. ? alaaaaa...!!! tensennnn.... x byk port yg strategik... dan terlalu fulll.. tikar pun dah bersambung2 dgn tikar org lain... aku igt nk gi amik gmbr org2 yg tgh mandii.. tpi mls lah pulak.. aku amik gmbr dr atas jer.... mmmm.. terkezut pun yer gak... x selesa.. 10 kali ganda ramainye... dr yg mase aku pegi baru2 ni dgn comm & adhoc riz angels tu... haiihhh... :(

No comments: