Monday, January 19, 2009

AJL 23.. dah habis.. :)

hmmm... yeeeeyyyy!!! debaran AJL 23 dah pun berakhir... heheheh amacam? ade puas hati? heheheh... nk ikutkan mmg persembahan smua yg bertanding mlm tu... mmg memukau dan mantap tersentap lah... aku mmg x bangun2 pun dr korsi huhh... tak miss 1 pun.. then gabungan pengacara yg terserlah lagi menghiburkan.... ally, chyeril dan faizal.. mmg superbb!!!! waalllaaaa... :)

kalau nk ikutkan mmg aku tunggu2 turn faizal tahir, ziana zain, meet uncle husin nieh... nk tgk cam ner lah persembahan dorang nnti... ternyata sekali... perrghhh... mantap siutt!!! faizal tahir utk lagu cuba pun dah ade aura dahh... mmg aku suke gilerr laahh... vokal die mmg tak di nafikan.. dan yg paling aku nk tunggu juga lagu sampai syurga... aduhhh haiii... terpukau nyerr time die bawa lagu niehh.. hmmm... mmg faizal kembali kan maruah die lah mlm td... all out betul... die bagi habis2 x tggal langsung lah.. boleh lak di pokes ekk.. time nyanyi.. ade lak yg ganggu (tukar2 baju, potong rambut lah).. hahahaha... tpi mmg best... x tau dah nk kate ape lagi.. mmg tersentap lah... time macho tu.. bile yg tukang kacau tu blah.. kipas tu.. fullamak.. rambut die.. perghh!!!

aku menjerit2 bila meet uncle husin dah nk mule uat persembahan... ishhh3. berdebar lak hati nieh.. wakakakak... bukan ape.. ghairah nk tgk... heheheh... kalau lah dpt tgk kat stadium lagi havoc... :) mmg beshhh arr persembahan meet uncle husin.. aku sukee.. aku sukee... ekekeek dan ziana zain.. mmg masih mantap persembahan die.. org kalau dah pro kan.. x yah sape2 pun dok atas stage tu.. die sorang pun dah cukupp.. wlupun bukn rezeki die mlm tu.. tapi die nyer persembahan mmg mantap.. tarik sore die tu.. x sape leh buat pun... huh3... mmg meletop lahh.. x di nafikan... tak ternganga tgk... :)

stacy mmg energy die baguss... dr mula smpi habis lagu.. die leh nari dan nyanyi serentak.. bayangkanlah tu.. lagu dah laju x hengat... mmg beshh.... ramlie ms pun konfem bangga... heheheh.... congrats stacy... i bangga u... hehehe... aizat ok lah.. but mcm x all out jer.. mebe die neves kot... :) biasa2 jer lah.. estranged ttp memukau mcm biasa.... aku mmg suke estranged ni..lagu ni yang pernah ni mmg feveret kan....

huu3.. lega AJL 23 dah hbis... hehehe.. mcm aku lak yg bertanding kan.. hahah.. bkn ape.. thun nie.. mmg yg masuk suma mantap2... pening la pala juri nk pilih yg mane 1 kan.. hu2.. aku nk pilih pun susah tauu... heheheh... dr mula smpi hbis.. aku suke.. aku suke... puas hati.. lagu2 pun beshh.. persembahan pun besh.. sengit2 belaka... :) congrat to yg menang mlm tu...

No comments: