Thursday, January 08, 2009

photoshoot @ sg gabai

sejukkkkkkkk... uhuhhh... gieegiillll...!!! hahahah...:p


errmm...okeys... :) sekalian umum heheeh... ahad lps aku gi beriadah aka mandi manda @ sg gabai h/lgt :) bersama2 comm & adhoc riz angels.... ekekek... so, inilah hasilnye.. ade beberapa sikit photoshoot yg x mampu nk lihat... hahahaa... tpi cayerlah.. nilah yg berbestt... :p


ni baru smpi.. dah dpt port.. soruuu dulu.. (kt umah x bekfes pun) huuhhh... byk menu pg tu :)

siap leh promo showerbath n mineral water lagik.. (di sponsor) eheheeh


imah @ anggun baru smpi dah ngadap mknan.. lapar ek??


ni geng SM... hehehe comeil2 kan..?? hahahah (ye ker?)


aku n tun... uhuhh... (sbb ape tun ni baju die kering? sbb die x nak mandi la konon.. tpi..)


ni posing imah yg paling ngancam siuuttt... *ala2 dlm mjlh mangga lah pulak (edisi khas) hahaha


ni ape hal lak nieh..? dah berendam lame2.. sakit pala plak.. uhuhhh


angah n friz'z.... air cetek jer tuh...:p


angah n tun... pantang nmpk kamera.. posing jerrkk kejenyer (wlupun aku tau ni kamera angah...) wakakakak



nieh plak.. kalau jmpe x gusip x sah.. dlm air pun nk gusip.. yg laki macho blkang tu uat per ek..?


alahhh tunnn.. air cetek takat dada itik jerkk.. nak lipat suar smpi had mane tu...?? uhuhhuhhh


imah kalo mkn.. x hengat... baru mkn mee.. ni ayam plak.. kepci kan... hikhikhik


Q : "aarghhh... aku lapar lgik.. tpi ayam kepci dah hbs.. waaaaa!!! tensenn...tensenn..." hahaha


mkn timee... heheheh baru pas berendam..konfem lapar kann... eheehe...


~** hmmm.. tu jer lah.. photoshoot utk kali nie.. len kali ade lagi.. aku tepek eh... :)

No comments: