Friday, November 28, 2008

Terima Kasih Kekasih



okeys... nieh novel yg tgh aku bace sekarang :) wlaupun novel lama karya dari Norhayati Berahim (my feveret) saja nak ulang tayang blk.. heheh.. cam ni lah aku suke... beli novel.. simpan elok2... bila2 leh ulang bace kan.. tak suke pinjam dari orng... tu style aku ler... :)
hmmm.. novel ni aku beli pd 23.12.2004 lame dah kan.. mmg setiap novel aku akn catitkan date bila aku beli... hehehe.... kebiasaannya novel karya dr Norhayati Berahim ni mmg menggegar jiwa raga bila membaca nye... pergh!!! tak leh nak cakap lah.. best giler.. citarasa aku lahh... :)
so, sinopsis citer nie : mengisahkan Imlan yang sudah bertunang dgn Amna tapi berubah kasih dan mencari cinta lain. dah berpaling pada pompuan lain Zawani. gadis yang uptodate, seksi, manja, hepi go lucky... yg boleh m'buatkan Imlan ni di hargai... huhh lelaki gitulah!! walaupun Amna seorang gadis yang sempurna, baik, sopan santun, kerja sbg pakar forensik... tapi Imlan ttap nekad nak putuskan pertunangan dgn Amna. Kumbang bukan seekor kan.. dlm Amna keseorang, kesepian datanglah cahaya cinta yang di anugerahkan mmg khas untuk Amna :) cinta sejati dari seorang lelaki yang begitu menghargai dan mencintai Amna sepenuh hati. Lelaki itu pun bukanlah asing bagi Amna... datang nye cinta yang tanpa di duga dan anugerah Tuhan yang tak ternilai bg pasangan ini untuk hidup bahagia bersama... :) bagaiman pula dgn Imlan dan Zawani? bahagia kah mereka? sampaikan mereka ke gerbang perkahwinan? menyesalkah Imlan kerana meninggalkan Amna seorang gadis yang bergitu sempurna perwatakannya? ......????

1 comment:

Cya Irah said...

Sudah baca novel dia . Best tapi bab yang Amri meninggal tuh sampai meleleh air mata :(