Wednesday, November 26, 2008

7 perkara pelik psl aku...???

setelah sekian lame nye aku meninggalkan blog aku ini tanpa di update... sian nye.. huhuhhh... tetiba.... aku kene tag??? memandangkan abg cruz dah tembak (tag) aku nieh.. huhhh kene lah jgk.. b4 nieh x ader org pun pernah tag aku tauu... :p so, di bawah tersenarainye 7 benda pelik tu... pelik kott hihihihi
  • aku tak suka pakai suar jeans :) selama aku hidup ni last yg aku pakai suar jeans time sek ren. dulu tu pun x lah kerap mane pun... tu psl lah sape2 yg rapat @ kuar dgn aku korang pernah ke tgk aku pakai suar jeans...? hahahhaha
  • aku tak makan mayonis, cheeessss, @ yg adik beradik dgn ni lah.. kalau ade makanan yg ade taruk benda nieh.. konfrem tak mkn... suruh lah cam ner pun.. sumpah tak leh telan... kuar balik ade lah... wakakakaka (susu kosong pun tak minum...uuweekkkk)
  • kalau korang nak caye ke tak ke suke hati lah.. tp percaya lah jugk.. hahahah dari sek ren smpai lah menengah aku tak pernah gosok baju sekolah dan baju jln... sekali pun tak pernah tau...!!! pelik ke heran nieh... hehehehe selalunya kakak (angah) aku yg gosok kan... tp bila dorang dah kawin kan.. baru aku start gosok sendiri...heheheh.. elok2 ngam dorang kawin aku hbs sekolah... :p
  • mmm.. yg ni org lelaki suke dgr kot... hahahaha... aku tak suke pakai barang kemas (emas) rimasss nyer.. huhh... terutama gelang tangan, cincin, subang... setakat rantai leher, gelang kaki tu ok ler lagi.... :) tu pun kene paksa dek mak baru nak pakai.. kalau tak.. buat bodoh jew... huuhhuuu...
  • dari dulu smpi lah sekarang nieh kaki aku ni mmg tak leh ngam kalau pakai kasut sarung (yg tutup sume tu depan belakang tu ler) hahahah... tak tau nape :) pelik kan... kalau aku beli gak.. mmg 1 pembaziran coz kalau pakai nmpk cam org oku jer... jln pun tak betul dah... wakakakaka....
  • aku sukeeeeee sgt lauk ikan masin sempat goreng berlada... nyum..nyum.. kalau ade lauk nie.. konfrem perut jd lapar blk... hahahah dan kalau ade lauk ni lebih smpi esok dan esok nye... aku sanggup mkn lauk yg same nieh... pelik ke? :p (tu psl aku marah sgt bile mak masak lauk nie... tak leh diet maaa... mkn x hengat nnti, asik nk tambah nasi jerkk) :p
  • hmmm.. last sekali.. setlah berusaha utk mencukupkan jadi 7 jgk kan... :) memandangkan aku anak bongsu, aku manja lah kan.. (rasenye sume ank bongsu cam nieh.. heheh) so, bab duit nieh... aku selalu jadi 'peminta sedekah' tp bukan kat korang.... heheheh kat family lerr... hikhikhik tak kire ape cara sekali pun aku mesti dptkan duit tu.. jnji duit aku tak usik... hahahaha... mnta dgn abah, mak, kakak2 aku jer... 4 org ni selalu kene pau.... pandai2 lah bajet baper tiap sowang aku nk pau... biar same rate... muahaaaaa.... noty maa... :) :) but dorang pun dah fhm.. adik bongsu kan... kuikuikui...

haa... amcam? korang rase pelik ke? terpulang.. tp inilah benda yg pelik tntang diri aku niehh.. kalau ade yg tak pelik tu.. abaikan je lah.. hahahaha... :p

sekian, tkasih... -:)

No comments: