Tuesday, May 12, 2009

{ ...... akn bersawang lgi

salam.. hye.. :) lame sgt kan aku x hapdet blog nieh.. bkn ape.. utk sekelian kali nye.. mebe blog ini akn terus bersawang lagi2 byk kot... memandangkan "urusan" dan "hal2" yg terjadi kan.. mmbuatkan aku x sempat nk hapdet blog nih.. dan ikutkan aku on9 time opis hour jer.... jdi brgantung pd kehadiran aku ke tmpt keje je lah... =) kt umah xde tenet... so, alamatnye.. aku x aktif dh ler...

insyaAllah... klau lah aku terdesak sgt mebe akn gi ke cc jer lah.. utk menjengah ape2 yg patut kan.. smbil2 tu leh la hapdet ape2 yg patut... :) nk gitau ni jer lah.. so, jgn lah buhsan lak ek.. bile bukak2 jer blog ni.. masih xder ape2 lagi pn yg berubah... (hapdet) mase x mengizinkan dan aku perlu stabil kan dulu... ape2 yg perlu dlm kehidupan ini.. (wahh!! menyeraammmkan........ mennanahhh....... mengeerikaaann......!!! hikhikhik)

No comments: