Thursday, March 12, 2009

longgokan gmbr... ^-^

okehs.. kali ni, saje lah aku nk tepek longgokan gmbr2 aku dn riz n riz angels jugak.. :) wlupun lbih byk gmbr aku n riz la kan.. hikhikhikss.. selalunya dah siap longgokan gmbr ni aku print colour dan tepek kat peti ais umah aku... hahahah... saje nk penuh kan bgi semak mata org2 di umah itu tgk... wakaakak.. ni pun leh kire kenangan jugak lah kan.. spnjang aku join riz fc aka riz angels.. :) :) (wlupun byk lg gmbr2 menarik dan tertarik yg ade.. tapi ini je yg terbaik dr yg terbaik.. hahahakkss..)