Friday, September 04, 2009

rojak... ??

salam...

hr nie dah 2 minggu kite berpuasa... 14 hari sudah... kejap je masa berlalu, x terasa lak kan... lg 2 minggu dah raya... heheheh... =) *xder kene mengena dgn tajuk di atas... ROJAK..!!! wokey.. =)

okeh la kali nie.. just nk tunjuk hadiah besfren aku bgi.. Fuad... mase die gi Bandung hr tu... di gi sane coz nk tgk gf die konvo kt sane... =) ekceli name benda nieh aku x tau.. cume tau lah kegunaan nye kt mane.. hahahah... aku x nah ade pun sblm nie.. (mcm tau2 jer ek... :)) tpi aku suke... hehehe... malah kaler nye pun aku suke.. pandai fuad pilih.. ehehehe...

~* aku bab2 hadiah ni x kisah... kecik ke besar ke.. jnji tanda ingat kite pd org yg kite sayang... kan..? =)


pic diatas menunjuk kan compact powder Garnier... =) bkn lah baru beli pun... lame dah.. haaa.. date pun ade lagik tu.. ahahahkzz... 16.8.09.. wah!!! saje lah tepek sini.. eh.. bkn nk tunjuk2.. muahahaha... cume aku beli nieh.. sbb 1st.. compact powder aku mmg dh hbes pun... 2nd... kaler "kuning" mak aiii... tertarik aku beb... ahahah... aku saje usha2 je sbnarnye... nk cari lah yg mane 1 aku nk beli... tup2.. bukak ler kotak tu... tgk2 bekas die kunin... haaa.. pe lagi.. aku terus amik ler.. beli... ahahaah.. *beli bkn sbb brand @ harga yg murah.. tpi sbb bekas nyer kaler feveret aku... buleh..? thee..hehee... :p

ANAK SAPE NIEH..???

No comments: