Tuesday, September 01, 2009

lelaki ini

salam..

selamat menyambut hr kemerdekaan ke 52...!! buat seluruh rakyat malaysia... =)

LELAKI INI...!!! errmm... mgkn ini yg bermain dlm fikiran aku.. setelah mendapat tahu mslh yg sedang di hadapi oleh sepupu aku... aku x tau knape ini terjadi... x tau ape yg lelaki ini maukan lagi dlm sebuah rumah tangga yg bahagia... dgn keluarga dua2 pihak yg tiada mslh.. kemesraan yg terjalin... sungguh bagus.. tapi di mane silap nyer..?

lelaki ini... mengapa ader permata di depan mate.. kaca jgk yg kau cari... x cukup kah perngorbanan yg telah di beri... kasih sayang... harta benda... kebahagian...??? lelaki begitulah... sudah terbukti.. tpi EGO... masih mahu menafikan jgk.. kebenaran sudah terbentang di depan mate.. tapi tipu helah jgk yg diberi... sedar lah wahai lelaki ini...!!!

kalu beginilah yg kau cari selama ini.. aku percaya.. kau tidak akan aman dan bahagia... keberkatan dr Nya tidak akan kau perolehi setelah kau berbuat buruk pd isteri kau sendiri.. menipu dan melalaikan tanggungjawab kau sebagai suami... ape gunenye ijab kabul.. kalu ini jln kehidupan yg kau cari... jgn menyakiti hati wanita... aku amat membencinya!!!

~** tlg jgn terasa wahai kaum adam.. luahan ini hanya segelintir "lelaki" yg sewaktu denganya..

No comments: