Monday, July 26, 2010

Mantra

sabtu lps nie, aku dgn sungguh2 nye pegi sorang2 diri ke JJ utk nonton wayang... =) citer ape? citer pe lagik... MANTRA ler... eheheh... bkn x mau ajk member tpi ade jer hal nye... jd payah sgt aku gi sorang2.. bkn x biasa pun... kikiki... igt kan nk wat 'marathonnn wayang' (eclipse + mantra) tpi mase tu lari jauh sgt lerr... kesudahnye aku tgk 1 citer je lah... dn cadangnya eclipse tu nk tgk esoknye, kononnn ler... :p

so, not bad la MANTRA nie, aku tgk pun terpegun dan terkujat2 lah jgak.. bkn ape, hantu tu mmg Hodohhh la sgt2 kannn... tapi kisah ilmu hitam yg di ketengah kan tu... tu lah kan kuasa ilmu hitam akhirnye akn memakan diri sndiri jgk.... permainan yg memang membawa maut atau musibah yg kite tak jangka smpi begitu sekali balasan yg di terima... subhanaAllah... kdg2 kite sndiri x dpt nk agak orang yg selama ni baik... rupenye bertopengkan syaitan... nauzubillah...

ternganga mulut aku tgk citer nieh... hahah... mcm2 aksi muke yg aku buat... klu lah dpt aku rakam kan.. tpi x dpt pun... :p jgn la cube2 bermain dgn ilmu hitam ini.. byk lgik cara yg kite leh usahakan... Allah swt sentiasa ada bersama kite x kire dlm susah dn senang.

p/s : lum tgk lagik..?? haaa.. pe lagik, pegi lah tgk skang.. =)

No comments: