Wednesday, November 04, 2009

Cuci The Musical... bestt glerrzzz!!!

salam... hye... =).. senyummmm...!!! eheheheh... psl ape? sbb sabtu lps 31hb aku gi tgk cuci the musical (CTM) haaa... cukup seronok dan puas hati... ya Allah x terkata lah... sape yg blum lg tgk.. cpt2 lah book tiket... pojaan hatiku.. mmg dpt aku tgk dr dekat.. amat jelas sgt2.. hehehe... wah..!! smpikan esk nye.. aku deman sesma dan batuk.. semput lagik.. mak aiii.. penangan sungguh hahaha... aku gi 6 org.. trmasuk aku lah... beli tiket lame dh.. bulan sept lagik.. haa.. berkurun kan..? hihihi... tpi puas hati.. sbb dpt seat depan..jelas yg amat sgt2... semua pelakon2 mmg havoc.. dan tgk ctm nie.. x kering gusi... best2... berbintang2 aku nk bgi nieh... hehehe...

show start pkl 8.30pm.. hbes pkl 12.00tgh mlm.. pehh... tp rehat 20 mnt.. ok lah.. tpi rase mcm xmau balik ajer.. hihihih.. x puas lak rasenye.. hahahah.. nk tgk lagik.. dan lagik... spt biasa jgk.. aku snap gmbr2 dorang mase tgh sessi sign2 nieh... last2 aku beli poster nk suh dorang sign n amik gmbr gn dorang.. terutama gn hans laa.. hehehe... padahal poster besar gedabak tu dh ade pun... kirenye.. skang ade 2 lah.. muahahahaha....

6 geng yg turut same memeriahkan teater ini.. hahaha....

with yasmin...

hans.. pojaan hatiku.. wakakaka...:'p

2 comments:

Unknown said...

hamboi love.....tersengeh sampai ke telinga dpt gmbr dgn lelaki pojaan hati ahkak!! jeles nih!!

solo lg ke dia tu?

love_anis said...

ahahahaah...akk... mau nyer x sengeh smpi ke telinga.. hahaha...
esknye luv terus sesma, batuk bagai kak oooiii... hihihi... :p

solo ke tak.. x smpta nk tnye.. terpegun kak! =)